Ի՞սկ եթե իմ երեխան ֆրանսերեն չի խոսում ։
Սկսած 2-րդ օղակից CP դասարան /1-ին ուստարի/։
Դպրոցն ունի ոչ ֆրանսախոս երեխաների ընդունման համար նախատեսված ծրագիր, որի նպատակը ֆրանսերենին չտիրապետող աշակերտներին ֆրանսերեն լեզվի հիմնական գործառույթները սովորեցնելն է /գրավոր և բանավոր խոսքի հասկացություն և տիրապետում/։ Այս դասերը պետք է թույլ տան աշակերտներին արագ ֆրանսիական կրթական համակարգին ինտեգրվելու։
Գրանցման պայմանները։
- սկզբնական թեստ երեխային ծանոթ լեզվով
- ծնողների հետ համաձայնություն ընտանիքի հետևողականության մասին
Մանկավարժական գործունեություն․
- բոլոր աշակերտները, ովքեր գրանցվում են այս դասերին, գրանցվում են հասարակ դասարան, որը համապատասխանում է իրենց մակարդակին, կամ իրենց տարիքին։ Այս խումբը ղեկավարում է մեկ կամավոր ուսուցիչ և մեկ, ֆրանսերենը, որպես դասավանդման լեզու ուսուցման մասնագետ ուսուցիչ։
- մասնագետ ուսուցիչը աշխատում է աշակերտի հետ կամ աշակերտի ընդհանուր դասարանում, կամ առանձին դասասենյակում, հստակ հարմարեցված դասացուցակով։
- Ֆրանսերեն լեզվի տիրապետումը սկսվում է Ֆրանսերենը, որպես դասավանդման լեզու ուսուցանող դասագրքերով, երեխաներին շփման տարածված և խոսակցական իրավիճակնրը հասկանալու և արտահայտվելու հնարավորություն տալու նպատակով։ Այս իրավիճակները երեխաներին սովորեցնում են հիմնային բառապաշար և քերականական գիտելիքներ, որոնց վրա կառուցվում է լեզվի ավելի լայն իմացությունը։ Բանավոր խոսքի բաժինը գերակշռում է առաջին կիսամյակում, բայց 3-րդ օղակի աշակերտների համար հատուկ ժամանակ է հատկացում գրավոր խոսքի համար ուստարվա սկզբից։
Գրանցման պայմանները։
- սկզբնական թեստ երեխային ծանոթ լեզվով
- ծնողների հետ համաձայնություն ընտանիքի հետևողականության մասին
Մանկավարժական գործունեություն․
- բոլոր աշակերտները, ովքեր գրանցվում են այս դասերին, գրանցվում են հասարակ դասարան, որը համապատասխանում է իրենց մակարդակին, կամ իրենց տարիքին։ Այս խումբը ղեկավարում է մեկ կամավոր ուսուցիչ և մեկ, ֆրանսերենը, որպես դասավանդման լեզու ուսուցման մասնագետ ուսուցիչ։
- մասնագետ ուսուցիչը աշխատում է աշակերտի հետ կամ աշակերտի ընդհանուր դասարանում, կամ առանձին դասասենյակում, հստակ հարմարեցված դասացուցակով։
- Ֆրանսերեն լեզվի տիրապետումը սկսվում է Ֆրանսերենը, որպես դասավանդման լեզու ուսուցանող դասագրքերով, երեխաներին շփման տարածված և խոսակցական իրավիճակնրը հասկանալու և արտահայտվելու հնարավորություն տալու նպատակով։ Այս իրավիճակները երեխաներին սովորեցնում են հիմնային բառապաշար և քերականական գիտելիքներ, որոնց վրա կառուցվում է լեզվի ավելի լայն իմացությունը։ Բանավոր խոսքի բաժինը գերակշռում է առաջին կիսամյակում, բայց 3-րդ օղակի աշակերտների համար հատուկ ժամանակ է հատկացում գրավոր խոսքի համար ուստարվա սկզբից։
|
|