Մանկապարտեզ Ծրագրերը ՝ Համապատասխանեցնել լեզուն - Բացահայտել գրավոր խոսքը Բանավոր լեզուն մանկապարտեզի ուսումնառության հիմքն է: Երեխաները սովորում են փոխանակել, արտահայտվել: Հատուկ ուշադրություն է դարձվում ավելի ու ավելի բարդ պատմություններ հասկանալուն: Լեզվի կիրառումը թույլ է տալիս երեխաներին.
Դառնալ աշակերտ Նպատակն է սովորեցնել երեխային գիտակցել՝
Գործել և արտահայտվել շարժումներով Երեխան բացահայտում է իր մարմնի հնարավորությունները ազատ կամ ղեկավարվող ֆիզիկական գործունեության միջոցով, որոնք պարունակում են կանոններ, գեղարվեստական արտահայտություններ: Այսպես նրանք ճանաչում են իրենց մարմինը: Երեխան զարգացնում է էական շարժիչ գործողություններ `շարժվել, ապահովել իր հավասարակշռությունը և կառավարել իրերը, նետել կամ բռնել դրանք: Բացահայտել աշխարհը Մանկապարտեզում աշակերտը հայտնաբերում է շրջակա աշխարհը, նա սովորում է վերցնել և օգտագործել տարածական եւ ժամանակային ուղենիշներ: Նա սովորում է տալ հարցեր և իր սեփականից բացի տարբեր տեսանկյուններ ընդունել, և նրա մտքերի հակադրումը տրամաբանությանը թույլ է տալիս ձևավորել հիմնավորումներ գտնելու հմտությունը: Լեզվի և ներկայացման տարբեր ձեւերի շնորհիվ (նկարներ, սխեմաներ) նա կարողանում է դասակարգել, կարգավորել և նկարագրել: Նա սկսում է առանձնացնել շնչավորն ու անշունչը(իր, առարկա): Կատարել, զգալ, պատկերացնել, ստեղծել Մանկապարտեզը կերտում է արվեստի առաջին գիտակցումը: Մի կողմից, նկարչությունը և տարաժաչափական կոմպոզիցիաները (իրերի, առարկաների պատրաստումը), մյուս կողմից՝ ձայնը և լսելը, մեծացնում են երեխայի զգայական հնարավորությունները: |
Դասարաններ՝
TPS : 2 տարեկան PS : 3 տարեկան MS : 4 տարեկան GS : 5 տարեկան Երեխայի օրվա կազմակերպում՝
8։20 - 8։50 : Նախաճաշ գրանցված աշակերտների համար 9։00- 15։10 : Ֆրանսիական մանկապարտեզի ծրագիր 15։15 -17։00 : Երկարօրյա, արտադասարանական պարապմունքներ Բազմամշակութային և բազմալեզվական ճանաչողություն
Ձեր երեխան կարող է օգտվել դպրոցի բազմամշակութային միջավայրից (ավելի քան 12 ազգությունների ներկայացուցիչներ) և բազմալեզու համատեքստից: Ուսուցումը իրականացվում է ֆրանսերենով և դասավանդում են մասնագետ ուսուցիչներ։ Ստորև ներկայացնում ենք ծնողներին ուղղված գործնական ուղեցույցը։
![]()
![]()
![]()
|